دانلود بازی رزیدنت ایول 6
تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, | 5:13 بعد از ظهر | نویسنده : مهدی دهقانی

بخش بازی های درخواستی فری گیمز

Resident Evil 6 - Black Box Version

Resident Evil 6 نهمین نسخه از داستان اصلی سری بازی های رزیدنت اویل به شمار می رود که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. داستان از جانب چهار شخصیت مشهور این سری و با سبکی خاص و جدا از هم روایت می شود. این چهار نفر شامل Chris Redfield , Leon S. Kennedy , Jake Muller و Ada Wong می شوند که هر کدام یک شخصیت همراه نیز در کنار خود دارند. همه ی این افراد در نسخه ی ششم بازی رزیدنت اویل باید با حمله ی بیو تروریستی بزرگی مبارزه کنند که به تازگی با پخش ویروس C در شهر های مختلف جهان آغاز شده است. ایده ی اصلی شکل گیری بازی در سال 2009 به وجود آمد و یک سال بعد کار ساخت آن زیر نظر تولید کننده ی نسخه چهارم یعنی Hiroyuki Kobayashi به طور رسمی شروع شد. نسخه ششم , بزرگترین تیم ساخت کل بازی های سری Resident Evil را دارد که توانسته اند تغییرات خواسته شده را به خوبی در بازی پیاده کنند.

مهمترین تغییرات صورت گرفته در بخش گیم پلی است که باعث شده بازی بیش از پیش اکشن تر و هیجان انگیز تر باشد. برخلاف نسخه های قبلی که در آن بازی کنان مجبور بودند برای حرکت کردن از حالت نشانه گیری خارج شوند، در این نسخه می توانند به راحتی این کار را انجام دهند؛ این مسئله باعث آسان تر شدن نسبی بازی شده است زیرا قدرت مانور بازی کن را افزایش می دهد. علاوه بر بخش داستانی که پر است از صحنه های سینمایی، بخش دیگری با نام Mercenaries Mode نیز وجود دارد که در آن میتوان با موج های دشمن مبارزه کرد. همچنین در بخش Hunt Mode هر بازی کن به طور شانسی در بازی شخصی دیگر نقش یک دشمن را برعهده می گیرد که یکی از بخش های جالب بازی به شمار می رود. به هر حال Resident Evil 6 به گونه ای ساخته شده است که طیف طرفداران بازی را افزایش دهد و همه پسند تر باشد , تا بدین ترتیب افراد بیشتری بتوانند از داستان و گیم پلی خوب آن لذت ببرد.

سیستم مورد نیاز

OS : Windows XP SP3, Windows Vista®, Windows 7, Windows 8
Processor : Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz or better
Memory : 2 GB RAM
Hard Disk Space : 16 GB free hard drive space
Video Card : NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better

حجم فایل ها : 5.9 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir


دانلود پارت 1 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 2 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 3 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 4 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 5 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 6 : Indirect Link – Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود , تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. فایل های آپدیت بازی در پوشه ی Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی , می توانید آن ها را نیز نصب کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: